2014. július 29., kedd

Netala: Folyó partjára



Folyó partjára

















Folyó partjára mentem
Szivárvány alá lestem
Csónakomból kiestem
Nádasban is kerestem


Aztán, mikor megleltem
Tiszta vágyakat mertem
Versemben is elrejtsem
Soha el ne felejtsem

Vad viharba szerettem
Tépázott is kegyetlen
Kétség nélkül lelkemben
Szerelem telt szívemben

Bánatomat feledtem
Tündérekkel szemeztem
Varázslókkal kezeztem
Kenyerem mind feleztem

Hold-éjszakák, szertelen
Rád gondoltam szüntelen
Folyó parti szelekben
Áldásom, jaj, kéretlen

Erdőtüzes lelkeddel
Emlékét is égesd el
Vad lángoddal perzseld fel
Oltsd örökre, veszejtsd el

Lábunk nyomát simítsd el
Fázós álmunk riaszd el
Felhővé, széllé oszlasd el
Ne legyen, ki neheztel

Tükörképünk testetlen
Zavaros víz rejtse el
Találkozunk teledben
Indulni kész lelkedben


2014. július 29.
Netala



Ide kattintva az Undergound kiadónál megtalálod közös kötetünket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése